4月1..
一個又悲又喜的愚人節
一個一輩子也不會忘記的愚人節
呢幾日..
好感謝 vic, ash, am, zik : )
謝謝你們了 好朋友 : )
4月2
唱k with zik elly 池 亨 pkl
好好玩
zik食飯
紫米果個人好多野講= =
搞到我地超唔好意思
佢重要同不時就搭下嗲咁- -
4月3
同zik 係fb係咁互post歌
首首經典
首首動人
同龍媽食飯
傾呀傾
今日
hehe 去食自助餐with hy
呵呵呵~期待><
死貝又唔一齊-3-
p.s : 連放四日 正左:P
{!~Finish~!}