今日好開心!! : )
先去左尖咀既藝術館
睇羅浮宮展品0接觸 : P
係咁摸係咁摸 HAHA笑了
之後同ASH閃落去樓下
睇類似中國文物既物體
全部都係金製手飾
做得好仔細
好靚
之後就先閃
ASH去TOM LEE
我就番學校幫手拍野
HAHA 好搞笑
拍得真係好開心: )
死NICK 扮雙眼皮 笑死我= =
之後唔知點解周不時拍拍下大家會靜左
原來係是但一個唔記得對白= =
好記得有一場
拍左過五次以上...
都係離不開以上既原因= =
之後五點幾就完啦
IVC上黎我HOME食飯
吹左陣水就閃了~
HAHA 總之今日就好好好開心啦 : )
{!~Finish~!}
|