今朝約左男排去葵盛游泳池游水。掛住睇波,唔記得睇時間。出門個陣08:15,即刻衝出去,因為講過遲到要跑池邊。=口="
係08:35到達游泳池,見rock、crazy、form1既同學仔。幸好唔係最遲。跟住等左一陣就換衫去游水。一落水,唔算太凍,游左一陣都唔感凍,太耐冇游水啦,熱身游50米都覺好漫長,游勁耐都唔到對面。之後佢地玩水底搓皇帝,因為冇泳鏡既關係冇得玩@@"之後又同牛仔鬥快游100米,= =勁爆辛苦,苦過跳2000.....
大約10:00,呀Rock先離開。接著我們等人去左一個冇人既池到玩「數字鏡」...@@"超好玩。原來.....輸左係有大惩罰。-v-好采唔係我je,罰咩?哈哈,唔講。
之後沖涼後,大惩罰隨即展開。然後換衫走人。
然後去食野,跟住係葵方區hea完一輪先返屋企。返到屋企就訓著左@@"可能好耐冇游水。
他反對就反對 亦都跟你愛下去
猶如在大戰炮火里 毫無懼色沖過去
誰狂怒誰攔路 誰話我不登對
無能力與霸權比賽 還是可比他多老幾歲
二百年後再一起 應該不怕旁人不服氣
團圓或者晚了廿個十年 仍然未舍棄
換個時代再一起 等荊棘滿途全枯死
這盼望很悠長 亦決心等到尾 等得起.....突如其來的感覺。
|