http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我好眼訓呀....
沉日同洛洛佢地傾電話傾到6:00幾
所以我今日1:00幾起左身之後
就即該去搭火車去大埔
去到大埔就打比洛洛叫佢地過黎
等左一陣
就見到洛洛.光頭仔.海獅.細細.海獅個fd係到
之後我地就去海有屋企陪佢攞單車
去到佢屋企我地就係到玩
仲係佢屋企食埋野先走
之後敏儀打過黎叫我地出去
之後我地就去左泳池後面搵佢地
之後洛洛就走左
我就上左去一架私家車
入面有敏儀.嘉嘉.兩個男仔
我就同左佢地一齊去遊車河
之後我就打比洛洛,問佢地係邊
之後就去左大尾督盡頭搵佢地
去左果到一陣
之後佢地話去摩登
所以洛洛就載住我去摩登
去到摩登坐左一陣
敏儀同嘉嘉話去同敏儀食飯
叫我同洛洛玩住先
之後佢地就走左
冇幾耐洛洛佢地話番屋企
所以我同洛洛.肥區就同我去火車站
之後我就搭左火車番屋企