http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日5:00幾搭火車去大埔
去到大埔之後就打左比洛洛
之後洛洛同細昌黎到火車站之後
我就上左洛洛嫁車
之後佢地去左新城
去到新城見到康廉.呀聰.呀偉佢地
之後坐左一陣佢地話佢睇野
之後走左..得番我同洛洛
冇幾耐國威就黎左
佢同同下洛洛傾左一陣
之後佢地就彼左黎
之後我地就去左太和搵家明
之後佢地就走左..得番我同國威
洛洛就上左家明屋企放單車
之後就去左搭火車過粉嶺陪國威攞車
之後我地就去左元朗食野
食完野之後就去左粉嶺睇條小溪睇野
之後就返番大埔
之後陪埋洛洛去攞單車
之後去就佢載我去火車站
之後就番左屋企啦∼∼