http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好鬼慘呀 11:00幾比bobo咁門鐘嘈醒左 之後我就等佢走左之後我就玩左一陣電腦 之後敏儀就叫我過大埔搵佢比$100佢 之後我就過到黎大埔就打左比腳趾洺叫佢落黎 佢過到黎火車站之後我地就去左富亨之後就打左比敏儀 佢就叫左冬茹落黎攞錢 我地係藍公等左一陣 就見到細細.細昌.腳趾鋒 之後係到傾左一陣計冬茹就黎左 之後後比左錢冬茹之後我同腳趾就去左火車站就搭車番去 番到去我就係好似平時咁樣過啦....







好心痛呀∼∼







