http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日超悶.... 我都係4:00幾先落樓下搵佢地 落到去樓下OK等左一陣遵見到鉗仔 之後仲要等達達 但係等左好耐佢都冇到 所以我同鉗仔就上左去碟鋪到睇碟 上到去就見到斑點狗係到 之後我地一齊落左去食左枝e 之後就上左去鞋鋪搵呀達達 搵左佢之後都唔知去邊係到周圍遊 之後達達同斑點狗話番屋企 之後就得番我同鉗仔去左聖公會一陣 之後去左排球埸見到之前識ge人係果到傾左一陣 跟住我同鉗仔係八碌柱到等達達 跟住就係果到坐左一陣 bobo就打比我叫我幫佢籌錢 之後佢就過左黎攞左d錢之後就走左 冇幾耐就落大雨 覺得冇咩玩所以我地就番左屋企~~














