http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好開心呀有得去迪士尼 我地一早去左美心飲茶之後就答車去左搭地鐵過去迪士尼站 去到迪士尼架火車勁多果d銅像之後話咁快就到左迪士尼 一上到去見到好多迪士尼d人物 之後就影下相咁就入場啦..入場既時侯仲要搜袋- - 之後就入去啦入到去我地第一時間去玩過山車 雖然過山車唔係好多人但又唔係好好好玩..但好鬼得意啵 玩完之後仲有暈暈地但一陣就冇事 之後我地就地左坐過d好似船仔咁既野係水到行 不過好好玩之後就去左玩動感影院..超正啵 勁似係你面前..但冇神神落d上落黎搞到我成身濕曬之後仲嘖d香味出黎 之後我地就去左食野食完野之後就搭果架火車去番一入黎果到 之後我地就地睇野..睇完之後就再去玩過..樣樣都玩曬 最好玩係果個巴斯光年^^但掛左幾耐啵起碼有一粒鐘 之後去左維尼熊果到睇野睇完野之後就睇煙花 之後我地就番左去食野之後番屋企... 但都買左400幾蚊野- -














