http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我2:00幾落左去樓下新光飲茶 之後坐左一陣我表姐就打比我 我就落左去接佢順手食埋支e 之後我地就番去 跟住我地就係果到食野 食完野我地就去左頌群樓下睇人打波 同埋呀鉗仔佢地 之後去左網戰搵盧仔 搵左佢之後我地三個就去左買生日禮物比我 之後達達仔打黎話黎搵我地 所以就係美食廣場待佢地 之後佢同陳得智黎左 我地之後就去左海皮坐最好笑就係陳得智跌曬d野落去石隙 之後就係果到見到黑柴之後就陪左佢去新港城 之後行街仲釘左耳骨.. 之後就走啦















