http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好屎開心呀.. 終於收到一份禮物啦 今日我同我呀爸飲完茶之後我就去大埔 我去到大埔就打左比腳趾叫佢過黎 我出到去我唔見佢我就上左去新達果到行左陣佢就叫我落去 落到去佢就比左份禮物比我之後佢就載我去廣福之後佢就走左 我就上左吉吉屋企見到佢地仲見到呀基姪女 之後我同呀雪就同佢姪女玩..佢姪女勁得意 之後我同呀雪落左去搵佢個fd佢地就係到傾計 我就同呀禧傾電話 之後佢地話去大埔墟果邊所以我就叫腳趾過黎 我就同腳趾兩個就去左梅樹果邊個亭坐到7:00 我地就走左啦佢就載我去大埔火車站之後佢就走左~






終於收到今年生日既第一份禮物~







