http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
唉..今日好鬼悶呀...放左學之後 就同左bobo去溤曉敬去接呀蕉 之後就去左佢屋企點知佢又冇帶鎖匙之後就去左佢果間舖頭攞鎖匙之後陪佢碟 之後就去左佢屋企樓梯口坐陣之後去左佢屋企 之後就你到玩cat之後呀區佢地黎左 我就同佢地去左樓梯口食e..食左一陣bobo同呀區落左去接呀琴佢地 之後得番呀區個fd同呀蕉兩個咪傾計囉..傾左一陣佢地就黎左 之後去左呀蕉屋企傾埋bobo單野之後就係果到坐 講完之後豬ling.馬撚佢地就送我地番屋企囉....






好Q煩呀..bobo單野







