http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日放左學我地就同呀陳杫琳.bobo去買煙 之後陪陳杫琳食野..食完之後我地就返學校陪佢罰企 佢企完就走左去日本果間食野同佢呀媽..之後出左去食支e 之後見到呀蕉....- -但我冇叫佢 之後我地番左屋企放低d野之後落左去同bobo一 齊去孖場 去左一陣我同bobo去左波枱食e之後去左耀安 去到之後係耀欣果到見到呀耀同陳桂堂佢地之後傾左一陣去聖公搵poline 之後去到佢唔係到..我地就過左去搵番佢地囉 玩左一陣唔知點解呀蕉佢黎左- - 之後咪玩囉..跟住竟然溫俊傑黎左...佢之後又走左... 我地玩到8:00幾就去左34樓坐囉之後去左順興食野 我地玩到11:00幾就番屋企囉







冇奈囉.......







