http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我陪左M婷出去搵佢條仔..仲知我唔同佢去啦 係咁搭車啵 之後我地到左果到GE巴士站就見到佢條仔...都唔錯嫁喎
之後仲有一個男仔..之後就去左一個商場之後果到幾多仔 不過最多係TB囉 之後我地就一路傾計..有時佢條仔同我玩唔碳佢條女 之後最好笑就係扮吹雞喎..仲要吹CK出黎超好笑 之後等左一陣佢有D FD就走左 我地就同佢條仔.呀(山).我.同唔知咩峰去左一個人屋企玩 之後就玩囉..冇幾耐我地就去番頭先果到坐..之後又多左果人..跟住冇神神CK又黎左 之後玩到6:00幾我地就搭車番左去頌安.. 我地由上車玩到落車超搞笑啵 之後就去左OK買野..跟住樂樂又黎左 我地之後就去左呀星屋企睇碟..睇完就去左海皮 到左海皮..我地有3個..點知符YAN又黎埋 我地咪係果到傾計傾到11:00幾 之後去左OK買野飲.之後見到成龍果班..之後我地就陪M婷條仔搭車 之後等左好耐都冇車..咁我地咪(符YAN.呀星.M婷)講.. 我地有(M婷條仔.樂樂.我)講囉 最慘係我唔鐘意佢(樂樂)仲要煩9我..我就同M婷條仔講囉 之後俾老母佢地吹番屋企所以我就走囉 







好煩呀...







