http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日12:00幾就去左符yan屋企 之後就係佢柱企到等符yan同呀星醒 之後到佢地醒左之後我地就去左呀星屋企睇碟 之後我就陪左m婷番去佢屋企到攞野之後就去左孖場 去到就見到bobo佢地之後bobo就沖過去打m婷我又唔知幫邊個好 所以就睇戲囉唯有之後冇幾耐 我地就走左番去呀星屋企之後見到呀星同佢條仔訓左教之後咪又佢地訓囉 睇完之後我地就去樓下行囉..之後就去搵佢細佬 之後符yan同呀星就走左得番佢條仔同m婷同我之後就去左我屋企 等呀爸番黎比番張老新m婷之後佢地就左啦...














