http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地放左學之後我地去左順興食野 之後bobo搵左呀蕉之後呀蕉就坎左得番我同朱ling 食完野之後朱ling就左我地就去左一間搵呀蕉 之後就去左呀蕉屋企玩..之後佢地話吹雞所以就落左去 落左去之後就冇野囉..之後就去左買野食 落到樓下見到呀耀跟住就一齊上去佢屋企玩..點知bobo唔見左附眼鏡 之後就搵囉..落埋去籃球場都唔見..就番左去啦 幫佢屋企執野...之後叫左外買上黎食..食食下佢2家姐番左黎 我地就冇理佢..點知佢3家姐又番左黎..之後發生左d事 我同bobo仲有呀耀就去左呀耀屋企玩..玩左一陣落左去食e 之後就去左呀蕉屋企樓梯口坐囉 坐到10:00幾走左..我地就坐到11:00幾番屋企囉






去左耀安>3<







