http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我係屋企食完野我就係波枱搵bobo佢地 之後我就見到呀海佢地就問佢地攞e ge時侯死肥榮同仆街仔就黎左 之後我就問佢地攞煙跟住仲見到劉文惠佢地 之後我地成班一邊鋤大dee一邊吹水 之後我陪左劉文惠同大君去左街市買飯食之後去波枱食 根住我地咪去左商場買野飲..之後就坐多一陣陪bobo去買飯 跟住我地番去既時侯見到肥榮佢地我咪問佢地去邊囉佢地話去買野飲 之後番到去我就打排球bobo就食飯..冇幾耐原子攞罐7喜比我飲 點知比bobo攞撚曬之後我咪勁撚興呈..之後冇理到佢 跟住我同呀茵去問可立借$10買野食番到黎唔見左好多人 得番呀ye.羅白仔.封筒.劉文惠.呀狗.肥榮.肥偉等..... 之後我地去左呀星屋企樓梯口鋤dee呀等等... 我就玩到10:00到啦就番左屋企>3333<







好慘口牙..今日比人玩







