http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我同bobo 8:00幾番到學校門口就遲到 之後我地冇入到去仲走左去一間果邊搵呀星佢\地 之後我同bobo就去左耀安搵我老公 之後我地去左一邊傾計之後就去左ok果到買煙之後同呀星係果到等封筒 之後等左一陣呀欣同封筒黎左 我地6個人去左頌安呀星樓梯口坐.. 坐到10:00幾我同bobo就去左符yan樓下等符yan 之後我.bobo.符yan.呀欣去左波枱等呀星佢地 之後我同bobo上左我屋企之後我地放低曬d野就落左去玩 之後落左去bobo就比我地打之後就去左m記食野食完之後 同呀星佢\地坐商場樓口坐到1:00幾我地番左學 放左學之後我地去左孖場玩...之後就去左耀安囉















