http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
我今日冇番到學因為遲左到所以唔番 之後我同bobo就去食野食完野就番去我屋企訓左一陣教 之後我就同bobo煮野食2份分囉 之後我同bobo係樓梯口到食e..食完就返番屋企換衫去bobo屋企 之後就去左街市食野..之後Peggy就黎左同我地傾計囉 跟住我地去左孖場傾計點知見到呀星佢地係到 之後就見到呀恩佢地囉..跟住我地成係到玩..我冇咩點理bobo 之後6:00幾佢就番屋企我就8:00幾先番 之後番左屋企澡涼之後食埋飯跟住我就落左去海皮搵呀告佢地 之後玩左冇幾耐我就番左屋企囉∼∼















