http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地陸運會之後我地就同呀肥榮佢地一齊去波枱搵呀仆街佢地 之後係果到坐左一陣就去左孖場果邊打波 之後係果到玩到8:00幾我.黑柴.蕉.文惠.bobo.肥偉就去左味之店 買啤酒飲同呀茵跟住去左半圓坐之後仆街佢地黎左佢地同呀茅.細k佢地一齊 之後我地就去左耀安保良局後面果個波場打波 之後我同呀文惠去左買個排球番黎打 之後我地去番果邊打左一陣排球之後我陪肥偉出去買野 買完就番過黎沿途仲傾我同呀區d野 之後番到我咪同佢地傾囉..點知喊左一陣我一時嬲起上黎 就同左bobo係球場one on one囉..之後番到去咪飲酒吹下水 之後我比文惠佢地去左買野食番黎我一諗起某d野咪係咁打肥偉 之後比bobo捉左去係咁屌..之後番到去同佢講sorry佢話冇野小事 跟住肥榮佢地話過黎搵我地點知變左我同文惠去搵佢 跟住點知呀茵又過左黎啵我地咪係果到食e囉之後番番過去 玩到成2:00幾先番屋企- -







好想喊..喊唔夠







