http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好鬼開心呀..因為我婆茵生日囉 我地一放學呀仆街.肥榮.原子.肥偉佢地接我放學 之後我地番左屋企換衫跟住攞埋份禮物比呀茵之後就去波枱搵呀茵佢地 過左一陣bobo陪我去海皮傾計傾完咪番去囉..佢地買左一個蛋糕仔 之後我同肥榮佢地過左一邊傾一陣計 點知番到去冇撚曬啵- -跟住佢地話買多一個大ge番黎 跟住我.bobo.呀告去左廁所一陣番到黎見到呀蕉佢地好撚興咪問佢地問事 點知話呀星唔知做咩屌9人叫我地唔好過去..冇幾耐 有d石蕉過曬去個到話我地嘈住上面..跟住肥倫就打9果個石蕉 我地都唔知做咩事佢地班石蕉話call999佢地咪走囉 我地就走左去孖場坐..過左一陣見到有幾個藍帽子過左去仲有架救護車 見到佢入左去囉..跟住佢地就打黎叫我地過去馬鞍山公園搵佢地囉 之後同呀狗.bobo.呀ken一齊過去玩囉 跟住我地玩(下咩話)玩左一陣點知仆街叫我陪佢去買書之後就去左囉 跟住我自己就打比呀招佢地一齊過去海皮坐之後坐左一陣劉文惠佢地就走 之後得番呀區.呀招.黑柴.我呀咀係果到傾計囉 冇幾耐佢地就走左呀茵佢地過左黎搵我一齊過番去頌安囉>3< 之後我又唔知佢地去邊..冇幾耐我就走左仲買左隻bebicichhi比佢







同呀茵慶祝生日...好happy呀







