http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我冇番到學之後落左去搵仆街之後就去左馬鞍山公園坐 之後就去左海皮坐一陣跟住去烏溪沙個馬頭坐同呀仆街 之後我同佢就去左7-11買野飲飲完我就去廁所去完就行左去頌德樓下波枱坐 跟住就打左比肥榮佢地之後佢地過左黎 跟住我地就坐係另一邊傾計之後見到bobo黎左 我地就一齊去左網戰打機..我地一時係入面打機一時去下去食e 玩到2:00幾我地去左孖場坐..之後我同bobo番左屋企換完鞋之後就落番去打波 跟住我地打左一陣bobo比佢呀媽番左屋企..點知我呀媽又黎左叫我屋企囉..







慘慘...







