http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
我地今日放左學之後就番屋企換衫之後就落孖場 之後我同呀bobo.我.呀恩去搵bobo呀媽攞錢還錢 之後我地就去曾壁山接呀蕉放學 之後就係佢果間中學對面果到坐係到等佢點知見到呀區佢地 之後我地就去左海渡船搵呀星佢地 之後我同bobo去左孖場打波..玩到6:00幾呀區過黎叫我過去.. 我過左一陣就陪呀bobo去順興同poline同peggy傾計同食野 之後我就番屋企食飯食完同bobo去海皮搵佢地囉 去到有呀恩.呀蕉.呀區.呀海同我 冇幾耐呀星.肥倫.可立.呀告.黑柴.封筒佢地黎左 佢地之後買酒飲..之後飲左dd呀區唔比我飲咁咪算囉= = 之後玩到10:00幾就走左







海皮....







