http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地放左學之後就陪呀bobo番屋企放低個袋之後就黎左我屋企 之後我地就去左後樓梯幫我剪頭髮之後我地就落左去孖場搵佢地 之後我地就打波..打左一陣就同bobo落海皮坐係到食e食完之後 就去果到搵呀星佢地囉.. 落到去見到呀告.肥蕉.呀區佢地 之後我地成班坐曬係海皮 到左8:00幾我同bobo就番屋企 我番到去就澡涼澡澡下bobo打比我叫我落去 之後我換埋衫落黎搵佢..之後行緊去海皮果時落雨 我地就係果時見到菜菜子我地就問馬燕借電話打比佢地 之後就去左M記搵佢地..之後去左天台玩囉 我玩到10:00幾就番左屋企啦







成日見到區區







