http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我冇番到學之後就去左網戰搵呀耀佢地 之後就上左呀狗屋企訓教之後點知訓唔到就出左去打一陣機 之後到左12:00幾圓子就叫我落去食野之後我就搵埋肥榮一齊落去 跟住我地就去左潤禧食野之後就再番上去玩 跟住到左4:00到佢地就起左身啦之後就落一間搵jimmy之後就去左孖場 之後我6:00幾就番左屋企換衫之後就落去搵佢地 之後肥倫過左黎搵我地我地就陪佢去新港城食野冇幾耐呀耀.呀狗就黎左 我地跟住去左咩悠閒室到玩跟住肫倫佢地就走左之後我地又去食野食完野去左寶記打排球 仲有佩ling之後打到10:00幾就番屋企啦














