http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我9:30番左童軍之後11:30放左學之後見到腳趾洺 之後出到學校門口見到bobo跟住見到呀君之後就一齊番去頌安 跟住去到頌安我就番左屋企換衫之後我地就去左保記後面坐係到等肥榮 之後我地係果到傾計之後我地番頌安之後去左商場樓梯口坐跟住我地就去左街市 買完飯就去左R樓食飯之後呀星打黎話過黎跟住呀星同仆街上黎 之後我地係頌群到搵人打麻雀跟住我同bobo見到個TB跟住我同bobo 就行去睇下之後我地知呀星佢係後面跟住所以就冇跟去囉>< 跟住我地我地就去左排球場打排球之後見到呀琴我地就一齊去左孖場打波 之後打左一陣呀星叫我地上去佢屋企之後上到佢屋企訓左係到冇幾耐 之後就落左去搵果個TB點知見到我同bobo細佬點知佢識果個TB 跟住我地就一齊玩點知冇幾耐菜菜子打比我叫我過去搵佢嘈人啵.. 之後就去左搵佢地點知要嘈果班走左,跟住我地咪去買野飲.之後就送果TB走 跟住我地3個去左咩休憩室玩左一陣之後我同bobo上左我屋企 跟住玩到9:00我就落左去搵雯惠佢地跟住我走去搭89d去觀塘食飯 番到黎11:00幾- -















