http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我放左學之後就同小智一齊去左呀狗屋企玩... 一上到去就入左去呀狗間room就見到佢地訓左係床之後我就出左去打機 之復佢地冇幾耐佢地就醒左我就幫小智同肥榮佢地煮公仔麵之後呀狗就入左黎我就出左黎 跟住我就係果到食左幾枝e之後就同bobo番左屋企陪我換衫 之後就落左孖場就搵呀茵之後陪呀茵去耀安搭車跟住我同bobo就去左耀安果邊搵肥榮 之後就一齊過去大家樂果到食飯之後呀狗佢地果班果班黎左...冇幾耐呀星佢地又黎左 之後過左冇幾耐我同文惠仲有bobo去左寶記果到等圓子之後呀狗佢地又過黎 跟住傑仔送bobo番屋企..之後等埋傑仔番黎我地成理就去街市食飯 之後食完野我地就去左一間門口果邊玩呈...玩到12:00幾我同雯惠.可立.傑仔 車我地番黎頌安之後就走啦...>333<














