http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地放左學就同呀小智bobo一齊走 之後小智去差館搵呀狗我地就去左耀安賣書之後就去左拉面館食野 之後呀星佢地又黎左食野..跟住仆街又黎埋 我地食食下點知見到黑柴黎果時已經想走但未食野 之後我同bobo食完野之後就去左一間搵肥偉.肥榮同中圓子冇幾耐仆街又黎 跟住我地成理就去左頌安我同bobo上左黎我屋企放低d野就落左去孖場 之後就打排球點知打打下呀星佢地又打咁我同bobo咪唔打囉咪去睇人打波 之後我同bobo圓子就去左海皮坐冇幾耐肥榮.呀ken.仆街.肥偉黎埋 之後bobo話番我屋企攞番d野番佢屋企仆街又黎埋囉之後送埋佢番去 過左一陣仆街又話番去我咪送佢囉..之後落到去見到呀蕉.呀區同圓子 傾左一陣我就去商場搵雯惠跟住我地去左m記食野跟住仆街又落埋黎 食完我地就去左孖場果邊個公園坐陪雯惠傾計之後肥榮佢地去食野 過左一陣我地咪去搵佢地囉.之後佢地又去健一啵 我同bobo佢地就出左去傾計冇幾耐小智佢地又黎埋 我地成班咪去左運動場果到搵坐囉..到左9:30我同仆街咪走左囉 之後去左孖場果邊波枱坐一陣跟住佢就送我番屋企啦...






好sweetsweet呀...







