http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地唔想留堂所以冇攞個書包就咁就走左去 之後我.bobo.傑仔.仆街.呀咀佢地一齊去左恆安買e之後行左去耀安 跟住我地就去左保記後面坐跟住我地見到雯慧同圓仔一齊囉 跟住我地咪去左味之店買野食食完就同左雯慧去排球場打波 跟住冇幾耐仆街就走左 之後小智佢地又黎埋到左7:00我.bobo同雯慧就去左頌群bobo番左屋企 我同雯慧就係下面等封筒之後見到佢就一齊上去雯慧玩 我就幫佢入mp3 d 歌之後就去食野跟住冇幾耐仆街又黎左 之後我地就落左去陪佢地玩到左9:00仆街就番屋企我同呀告.bobo.封筒 行左去耀安之後就去大家樂冇幾耐呀yu就黎左 我地成班就去左新公園差梅同飲酒之後我地玩下咩話 我同bobo玩到11:30就番左屋企...






>3<好暈....







