http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日呀茵11:00call我話上黎我屋企訓教 之後我咪叫佢上黎囉點知有呀琴.達文西.肥偉.呀欣上黎 跟住算啦我比佢地入囉之後佢地又話飲野又話要食野..之後我就比佢地囉 冇幾耐有3個訓左教得番我同呀茵之後我同呀茵都訓埋 點知我訓訓下訓唔著咪開電腦玩囉之後bobo打黎話上黎 之後佢就黎左佢就係到打機囉..點知差唔多我老豆番黎 跟住我地拍佢地起身..之後bobo走左.. 跟住呀琴佢地都走埋..而我就比我老豆屌 我4:00幾落左去搵bobo之後去孖場打排球 打左一陣黑柴.文惠.大君.肥榮.原子佢地黎左一齊打波 跟住呀星又黎埋囉我咪同肥榮.原子係到傾計囉...點知個天落雨 我地成班入左去波枱打排球打左一陣我就去問原子借$20買野諗住比番$10 原子點知bobo問都未問過原子就用撚左$10搞到我番到去比原子屌 之後我地去曬呀星屋企玩..又鋤dee又食e就玩到10:00到啦 去左同肥榮.呀狗.bobo去大家樂陪呀狗食飯之後去八碌玩 跟住我地玩番之瓶果d野之後封筒.可立.呀海佢米黎曬.. 跟住去買野飲..玩到11:30到之後呀星送我番屋企囉=0=







好好玩..不過好大風>w<







