http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我地放左女童軍之後就去左廣島食完野之後 就去左一間搵肥榮佢地之後就番左屋企換衫跟住就去左樓梯口搵呀耀同呀珩之後就去左耀安 跟住我地就見到肥榮同圓子之後佢地就去左藍田跟住我同雯惠同大君去左沙田行街 跟住冇幾耐我同雯惠就番左去海柏等呀耀之後就上左去呀珩屋企玩冇幾耐肥榮佢地又上左黎 跟住我地玩到7:00幾到就走左啦..我地就去左街市買左個飯盒之後去買排球打 跟住去左寶記打跟住冇幾耐跟住就去左耀安孖場打波之後就冇打啦我 跟住就睇佢地鋤dee到左11:00幾我.雯惠.肥榮.呀耀.呀狗.言仔送我地番屋企 跟住佢地就走左囉...>333<















