http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
我同呀雯慧同呀星就一齊落左街玩 之後就去左恆安m記搵細君之後就去新場同佢地一齊打波我地就去鋤dee 冇幾耐我地就走左但冇搵到呀星跟住就去左恆安玩留到去6:00幾7:00幾 之後就去左味之買一打酒去寶記飲跟住去到已經開始飲啦之後家輝攞左一盒公仔麵番黎 我地就開始大戰之後大戰完就走左去烏溪沙果到飲酒佢地全部飲到醉曬 之後佢地醉到咁搞到我地係咁睇住佢地.點知完來凡都有d醉跟住就去左7仔同埋肥榮 之後去到佢地又話要飲酒- -之後停留左勁耐先去果條勁暖既樓梯口 冇幾耐佢地飲醉左果d係咁嘈搞到我地要轉逗之後就去左新港圬果邊囉.. 冇幾耐醉左果d就訓曬啦.我地冇訓果d就一路傾計一路玩 之後4:00幾到我地就走去馬鞍山公園坐有d就冇去到...我地冇幾耐就番左屋企脈教囉- -















