http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今曰我同雯慧3:00幾就出左黎之後就去左恆安m記到等呀勇同家浩 之後就係果到食埋野跟住就去孖亨到搵-2佢地一齊玩 冇幾耐我地覺得悶就去左家浩屋企玩之後冇幾耐我地落左去樓下買完野 之後就話等呀輝同死駿之後就係樓下等去地跟住封筒.肥榮.肥棓佢地又黎左 點知呀輝黎左之後又唔知佢地要講咩咁我地咪唔理佢地上左去家浩屋企 之後就去左果到鋤dee之後臭(係)就黎左跟住佢地成班落去買野得番我同呀勇 係家浩屋企咁壽地咪睇書囉就等佢番黎跟住佢地煮野食跟住食完之後就去左頌安天台 我地一路開住個喇叭一路鋤dee差唔多到11:00幾既時侯就番屋企















