http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好鬼眼訓喎..之後冇幾耐bobo叫我出門口 之後就落左去跟住就一齊番學 入到去我同bobo就即刻去睇入邊班 竟然我同bobo一班超開心 之後我地排隊上禮堂但都唔知佢地講咩咪同bobo傾計 但後差唔多走緊既時侯因為傾得投入過頭點知劉伯叫我出黎 我勁冇奈之後佢地就走到左10:00幾我地上班房竟然比我見到班有靚仔啵 之後就冇聽呀sir講咩Q之後就放學~~^^















