http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日呀君12:00幾就上左黎我屋企 之後佢就係玩電腦我就睇住佢玩 之後我地2:00幾就去左呀君屋企 之後我地就落左去m記食野仲見到陳得智之後我同呀君就去左波枱傾心事 之後我地就去左頌群果邊個波枱一路坐一路食e 之後我就叫左鉗仔同溤嘉穎出黎傾計之後我地覺得好悶 所以我地去左商埸..但係佢地兩個唔去就番屋企之後我就陪左呀君去買衫 之後我就番左屋企~~ 之後呀君打比我 我地就去左大埔本來佢地話過黎點知佢地唔知做咩事唔過得>< 所以我地就去到火車站到等吉吉之後我地搭的士就過去大元搵呀基 就後就走左去廣福吉吉樓梯口坐 坐左一陣呀微.文君.呀骨黎左 冇幾耐文君話呀基偷望我..之後我勁冇奈 之後呀基落左去接左兩個人上黎 冇幾耐我10:00幾就番左屋企啦







唔開心~







