http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我1:00幾起左身 之後鉗仔就打比我問我出唔出 我話幾時 之後我話一陣打比佢 我玩左一陣電腦老豆叫我同佢去飲茶 之後我換完衫之後就落左去飲茶 飲完茶之後我就即刻打比鉗仔問佢係邊 之後就走左去搵佢 我地搵齊人就走左佢新港城行街街 不知不覺就行到6:00幾 之後就去耀安 行行下比人cake親 之後我兩隻腳趾就係咁爆江 我就勁無奈 之後買完野 我地就各自各番去 番到屋企玩左一陣 7:00幾鉗仔打比我問我落唔落去 之後就落左去搵佢地 玩到10:00我地就番左屋企















