http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙


今日2:00幾就去左大埔搵腳趾出黎玩~~
之後佢就同我去搵海獅
之後就同左佢地係單車店到等佢
之後佢地話要去食野
所以就同腳趾去左百家樂搵嘉鳳佢地
搵左佢地冇幾耐
之後打比海獅問下佢係邊叫佢過黎
佢地過到黎之後
就同光頭仔.腳趾.子健.肥him去左海獅屋企
我地玩左冇幾耐
就同佢地去左游水
冇幾耐佢地就話走
我地走既時候佢地d fd就黎左
之後我地就去左海濱果到同佢d fd玩
同左7:00幾我地就同佢d fd 去摩登
之後我同腳趾買完野飲
佢就陪我去到火車站搭車
之後就番左屋企∼