http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日好悶呀~ 我4:00幾過左去太和諗偽搵我表姐 之後就打埋比腳趾叫佢\過黎搵我 去到太和之後就同左我表姐去左我表姐屋企 之後腳趾就係咁打比我 咁我覺得佢\好煩 所以就即刻同我表姐落樓下搵腳趾 我地係樓下冇幾耐 就去左籃球場睇人打波 跟住我就打左比海獅叫佢\過黎 冇幾耐海有同子健係籃球場玩 冇幾耐海獅就話去睇單車所以我咪同佢\地一齊去 到左7:00幾我同腳趾番籃球場搵番我表姐 之後就同我表姐搭火車番馬鞍山 到左頌安之後 就即刻番屋企執游水d野 之後打比鉗仔叫佢\落黎 之後就入左埸 我地游到10:00就即刻走去食糖水 食完糖水之後就同左佢\地去海皮 到左12:00幾先番屋企∼∼><














