http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日冇咩好野做 1:00幾係屋企到玩電腦 玩到2:00幾 之後洛洛打電話黎話今日落雨 所以就冇去到大埔 之後就打比菜菜子睇下佢係邊 之後覺得係屋企好悶 所以就出左去樓梯口食e 食食下之後就打左比細細 食完之後就番左屋企 之後就打左比鉗仔叫佢過黎頌安 之後就陪左佢地係波枱坐左一陣 就走左去租碟上我屋企睇 上左去我屋企睇左一陣 之後我就叫呀盧玉興落去買兩支酒上黎 之後就一路睇碟一路飲酒 睇完碟之後 我就同細細傾電話 冇幾耐佢地就走左啦~














