http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我10:00幾比人嘈醒 之後1:00幾起左身 之後係屋企玩左一陣電腦 玩左一陣之後m婷打 電話比我 我就落左去 落到去就見到達達仔.陳得智.鉗仔 之後我再打電話比m婷問佢係邊 佢話係我屋企之後我即刻叫佢落番黎 之後我地5個人一齊去m記唔知做咩係到呆坐左一陣就走左 我同m婷去左搭馬鐵轉火車再轉地鐵去MK 去到MK新之城就見到m婷個fd 根住我地就入左去行左一陣買左條腳鍊 之後就搭左71A番去黃竹坑= = 去到之後就見到吉吉 之後就送佢番去馬利灣之後就就落番去搭車 落去既時侯見到區淑美同區嘉利 之後就搭75號去中環再轉681番去 最好笑就m婷唔夠錢搭車走去問賓妹借7蚊搭車 番到去我地去左符yan屋企玩左一陣 之後就搵埋達達佢地落黎玩 仲打左比細細粒問佢係邊 玩到10:00就番左屋企啦∼><














