http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日封筒打比我叫我攞番份禮物比佢 落到去籃球場竟然比我見到bobo佢地 之後坐左一陣 bobo叫我陪佢番屋企攞個波落黎打 之後攞完就番過黎點知唔見左豬ling佢地 我同bobo就係波枱同d人打左排球 打左一陣有兩個男仔入黎一齊打 佢地勁變態....係咁back人= =但係好好笑 之後冇幾耐豬ling.呀君.封筒等等佢地番曬過黎 之後佢地咪係咁玩 但玩左冇幾耐就番左屋企啦














