http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我同呀君去左大埔玩 之後我地搭的士去到廣褔搵吉吉 之後去左吉吉屋企搵佢 之後我地一齊落去買e 之後我地係吉吉樓下等呀骨骨 之後我地一齊波樓到坐左一陣 之後我地就去左大元到搵呀微同文君之後 我地就上左去八樓樓梯口到一路坐一路食e 之後我地就出左去豆漿大王到食野..點知見到敏儀佢地 但係我冇叫到佢地所以又係到食野啦 最好笑就係文君唔知做咩事一路飲野一路笑 之後我.骨骨.呀君都跟住同佢一樣係到傻笑 食完之後我地就去左飲野 飲完之後我地番左去大元搵呀微 之後又搵左一班人上左去樓梯口飲酒 之舌佢地飲到醉曬但我同呀君冇飲到 之後到左11:00幾我地就番去啦







好好玩呀今日∼∼







