http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/mandy486545au/my_photos
/\/\y 相簿↑加左好多相相牙
今日我去左菜菜子屋企玩 之後江lay.馬燕.有一個唔識.高妹佢地黎左 之後我地成班係到玩左一個下晝 之後佢地6:00走左之後我就打比鉗仔落黎 落到黎我地去左李錦記買飯去八碌食 之後我地坐左一陣溤嘉穎黎左我地就去左海渡 之後見到呀旺佢地 坐到7:00我番左屋企玩一陣電腦 鉗仔就打比我叫我去海邊坐 之後盧仔.達達黎埋 之後就坐左一陣我就番左屋企 但係佢地唔知去左邊





好煩呀.....







