XDD
好冷好冷好冷
冷的時候透不過氣好辛苦
冷的時候就會想吃東西
冷的時候打字就會變得慢
冷的時候笑話也會變冷(<這絕對是冷笑話...)
好冷凍啊!!!(請用普通話讀)
你個賤人知唔知唔讓我會點啊?!
你知唔知我唔想再戴隻碟番黎?!
你知唔知你好賤格?!
你知唔知你好煩好作狀好女人型?!
你個(粗口)犯曬校規囉 你有資格做prefect咩?!
你再係我面前晃來晃去結果只有一個...
比個混蛋阻住曬 搞到播唔到shiroki囉\口/
如果播到花見就好啦-w-
今天PE堂好愉快
._.