還有1460天啊~~
昨天終於漂了-v-
髮根和偏入面的頭髮啡得偏金
外面...-口- 只有少少啡/_\
可能是附近的頭髮都很啡所以顯眼-3-
剛才洗澡染了點紅色 現在是嶄變色-口-
由蜜桃紅(大概係啡啡地紅紅地)變到黑紅色...-3-
今天測IS
好多人被計卡路里那題fake到了-v-
幸好我聰明 停筆以前寫對了條式(剛按出答案就叫停筆/_\)
放學以後玩鬼屋again!
我嚇番條友轉頭...
條友又真係比我嚇到-口-
星期五去真既鬼屋啊~
灣仔船街鬼屋(南固臺)[聖璐琦書院附近]
有誰去啊??(大概8點走)
去的留CM/ MSN 敲我
以上-ryuu-
|