首先同蓉蓉講句生日快樂先:D
心情好睇咩事都好: )
連PATRICK個鼻都變得好似無咁大咁:D
其實學校既老師
除左友強之外
都真係對我地好好
一剛一柔
何老大與黎sir真係好正
其實今日聽到敏玲姐講en唔enjoy依家讀既書
其實我幾enjoy
我覺得讀書可以好開心
因為覺得好充實好有滿足感
見到自己一日一日咁進步其實幾開心
其實有時壓力都幾好
test都幾好
因為可以push自己去溫書
都知道自己既weaknesses係邊
我係咪好有上進心:D
今日上RSC堂好感動
個細路仔真係有好大既信心
真係好慚愧
神既恩典真係好奇妙
今日又經歷左一D唔會預計到既恩典
其實神蹟日日都有
BTW
好想快D到星期五同提團一齊
好想快D到二十八號:D
心血來朝
睇返以前既VIDEO
見到2年前門訓洗腳既VIDEO我笑死
原來個陣袁龍軒已經識打PATRICK
雖然星期六先見左面
但係門訓真係好開心好多歡笑
唔知幾時可以再門訓呢
|