NICE TO HAVE美味天使SHOW: )
超膠,
但好好笑:D
ACTUALLY,條TIE真係好MK- -
LIKE陳思慧:
著裙踩左佢條線:D
好開心28號即興去左出深井食野: )
都係我第一次去深井,
牛屎妹牛屎仔要衝出多d屯門.\__/.
去多d唔同既地方,
雖然好大鄉里,
but i really enjoy the time.: )
深井泰皇菜真心讚好: )
好好味,
最好味係條魚:D
多謝一姐,多謝一媽:D
元宵夜,
看青馬,
迎春風。
如果第日有錢可以住呢D樓幾好,
望住個青馬,
真係好浪漫好寫意。
我諗呢到退修真係一流,
如果第日可以同D組女係呢到退修幾好:D
仲要之後可以食到糖水:D
好好味
真心一分錢一分貨:D
好ENJOYABLE既一日:D

與你們在一起的日子永遠都是最快樂的: )
|