今日做左一d我十世都唔會做一次既野
-----同薯仔一齊由沙田踩單車去大美督
點解大家既體能可以咁好
雖然攰到隻腳傻左
但係沿路既風景又真係好靚既
踩左38km
我咁大個女都未試過做咁耐運動
可能大家都覺得好easy
但係我覺得好辛苦- -
你地下次加油行山
到行街/踩冰個陣叫我:D
我始終都係好憎流汗既感覺
不過都係一段好難忘既回憶
親親大自然我想做好耐
好健康好青春
最開心都係踩完單車可以去史路比公園
可以圓多一個心願
好開心呢幾日可以去到咁多想去既地方
可以影相
其實我好鍾意影相
雖然無咩Photogaphy sense
不過相可以留低好多青春既回憶:D
BTW
今日係一田到見到CHOCOLATE RAIN
姐係翠娃公仔既展覽
勁多真既翠娃
影左好多相
周翠珊一定好羨慕
夜晚去左DA VINCI同薯仔食團年飯
好開心你地幫我慶祝生日
好多謝曉君個南瓜
其實都好SURPRISE你地會幫我同BONNIE慶祝生日
所以好開心
不過Da vinci d野食定服務態度都差左勁多
BTW
今日收到個MSG好開心
好似放榜前一日收到個個MSG咁開心
原來佢記得我D野:D
好開心好開心好開心
|