其實同人合作無咩所謂
但都係要睇人黎合
有時當大家都合作得好
大家都負責任既話
可以合作得好好
但有時
當合作伙伴唔合作
或者係唔上心既時候
就會做得好辛苦
你可以有幾個方法去處理
一:媽叉佢
二:死忍佢
三:心平氣和咁討論個問題所在
基本上
第三個方法係最好
但如果你個PARTNER係唔可以同佢心平氣和咁講
或者係佢堅定自己是對的
或者係佢唔會講對唔住
或者係唔識反思,一味講詼氣說話
我諗第一或者係第三個方法都行唔通
咁樣就只係得返第2個方法
咁樣看似無問題發生
但係你死忍佢既時候
唔怕做多野既話
你可以執佢手尾做埋佢
但最重要既問題係
你會變得好大壓力
好辛苦
而我就係處於第二種情況當中
其實我唔介意D野由我做
但係當話到明合作既時候
我諗合作既一個意思係互相分擔
而我又MEET唔到合作既意義既時候
我會覺得好辛苦
特別係當你忙緊
當好多野都好多阻制既時候
想你個PARTNER幫你分擔
想你個PARTNER同你一齊合作既時候
佢唔理你係背後做左幾多野
唔理你既情況
反而又係到發脾氣個陣
合作呢條路就根本做唔到
因為佢根本唔識體諒你
仲要既係
你要同其他人交代事情
你要笑住口同其他人幫你個PARTNER講好說話
而你心入面知道你個PARTNER岩岩先鬧完你個陣
係咪好諷刺
係呢刻
我好明白APRIL上次喊係咩感覺
因為我依家都好想喊
所以
好多時我寧願自己一個人做野
起碼唔洗有合作上既問題
當然
遇到好PARTNER就會令你係工作既路上如虎添翼
或者係分擔工作
令事情事半工倍
而且
遇到好PARTNER久而久之會令你同佢之間有左合作既默契
唔洗講
大家都自動波知道自己要負責點PART
知道自己既長項係邊
所以
我好鍾意同CREAMY合作
同思慧合作都好好
我好希望我可以同第二D PARTNER合作得好D
唔想再係咁樣做得咁辛苦
咁唔開心
不過我都心淡
如果唔係
我寧願自己一個人做曬D野佢
唔洗同人一齊做
|