最開心既DAY A WIF NO ECON:D
lunch wif apple
多謝你份遲來既生日禮物:)
唔怪之得你話非返屋企不可:D
返去個陣落雨,
感謝主!
唔洗跑圈:D
繼續最開心既彈床堂: )
最鍾意呢D唔洗點流汗又可以做到運動同減肥既運動: )
蛇王去學女人舞
救命
謝伊琳踩緊我條底線
我既婌女形象無曬
我其實係一個好怕羞既女孩子
要拋頭露面真係好可憐
KAMO仔好慘WU:P
都唔知小思思點諗我WU:P
落雨無去STUDY RM
唉
甚麼雄心壯志都煙消雲散WU
慘慘
星期三再戰
今次我一定得.\__/.
呢句野我講過幾多次- -
其實原來同人相處都可以有壓力
勁驚做錯野
勁驚俾人鬧
勁驚俾人叫收聲
原來咁樣可以構成壓力
令我唔想出聲
又
規矩定了就是要人遵定
不然要規矩來幹麼啦
不是你的東西就別要拿
幼稚園已有學
請尊重自己身份
熟唔係大曬
呢個制度唔係熟不拘禮
如果唔係咩都會變得好亂
誰人待我好待我差太清楚
想繼續裝傻
卻又無力受折磨
心裡羨慕有些人
盲目到不計後果
|