| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 6 月 22 日 星期四 |
黑既背後= =” |
|

今日
放學之後
呀Bo&彤同我走
點知呀Bo踩中香口膠= =”
黑囉!
佢比我地班D男仔係咁話:"囉"呀,"囉"呀!
唉
跟住去左德豐食野
之後去左西九龍奇趣天地
無聊so買左d幣"反"
跟住"夾"公仔
以為1定唔得喇
點知......
$30嬴左3隻公仔= =”
1隻唔知係Chip定Dale&2隻貓(可能係冒牌既)@_@”
隻唔知係Chip定Dale係真既@@”
唔係冒牌既=3=”
發大"答"= =”
跟住就補習喇!
原黎黑既背後係好彩= =”
ka*
好Happy呀*”!!!
(*D相遲d先俾你地睇,ka= =”)

|
| 刊登時間︰2006-06-22 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好苦! |
|

今日
放學後
我&彤&呀Bo去左西九龍
到左約1:30
呀Bo走左
之後我&彤好累
so去左M記買d野食(係想坐低咋= =”)
走之前見到"巴拉圭"張卡
跟住我話:巴拉圭?!
彤就笑
我都唔知咩事= =”
佢話"巴"(*英文"巴")拉龜
佢好變態囉= =”
跟住就補習喇!
補到8:2x/∼\”
嗚!
番到屋企又做IH
做到10:00><*”!

|
| 刊登時間︰2006-06-22 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 20 日 星期二 |
考試 |
|

嘩!
今日考試勁"EC"呀= =”
但listening唔係好夠時問.........
嗚
算la><”!
放學之後
我同彤&呀Bo去左西九龍食野
食完之後去左影貼紙相
唔.........唔錯唔錯= =”
但係...............
我隻眼既眼神...................
嗚><
算la=________________________________="*
跟住就去左補習
2:0x補到7:1x><”*!
(*D相遲d先俾你地睇,ka= =”)

|
| 刊登時間︰2006-06-20 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 19 日 星期一 |
考試 |
|

今日
第1日考試呀!
今日考中史&中文
放學之後
去左西九龍食野
食完野去影貼紙相
有呀妖,我,彤&林淑敏!
2:00到補習社
補到5:xx

|
| 刊登時間︰2006-06-19 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 6 月 16 日 星期五 |
妖@@” |
|

今日呢
12:00同敏去左德豐食野@@”
之後去左西九龍
到左2:30
我同敏去左MTR接呀妖
呀妖佢又去我度補@@”
勁Happy囉= =”
Ka*
又多1個人-_____________________________-"
3:00開始補
補到6:00
去食野
6:30再補過= =”
補到8:10先走
but勁Happy lor
因為背曬d中史@o@”
哈
今次100%唔會"肥"= =”

|
| 刊登時間︰2006-06-16 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|